Szállítási és fizetési információk – SZ&F

Rendelés menete:

 

A honlapon/webshopban az eladásra meghirdetett termékekre megrendelést lehet leadni. A megrendelés leadásával a vásárló elfogadja az ASZF-et (Általános szerződési feltételeket).

 

Vásárló a termékoldalon (a termék jellemzőiről információt nyújtó oldal), a szűrők segítségével (márka, kategóriák, típusok, szín, szezonalitás, sarokmagasság, vízállóság, méret, ár…) és azok használatával kiválaszthatja a megrendelni kívánt terméket. Ezt követően a “kosárba teszem” feliratra/ikonra kattintva virtuális kosárba helyezi a terméket. Vásárlónak ekkor lehetősége van további terméket választani “további vásárlás” felirat/ikonra kattintani vagy a “fizetés” felirat/ikonra kattintva befejezi a vásárlást és a termék kifizetéséhez szükséges oldalra kerül. Fizetéskor a kosárba helyezett terméket (termékeket) főbb jellemzőivel és árával együtt újra láthatóak. Több termék együttes vásárlásakor a felsorolás alján az összesített vételár található. A kosár tartalmát itt még lehetőség van csökkenteni (“X”/Törlés ikonra kattintva, majd ezt megerősítve).

 

A kosár tartalmának és a vásárlás értékének elfogadása után a szállítási lehetőségek közül az Önnek leginkább megfelelőt kérjük kiválasztani (1. DPD futárszolgálat,  2. FoxPost csomagautomata, 3 . Üzletben való átvétel) A kiszállítás kiválasztásakor annak ára is automatikusan megjelenik és a termék árához hozzá adódik.

 

A felugró ablakban kérjük a Vásárló nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát megadni (minden rublika kitöltése kötelező, e-mail cím és telefonszám duplán), melyre a kiszállítást kéri. Ha a számlázási név és cím eltér a szállítási adatoktól, akkor a számlázási név és cím mezőket is kérjük kitölteni.

A kosár oldalon kedvezményeit azonnal érvényesítheti (üresen hagyott mezők esetén utólagosan nem tudjuk a kedvezményeket levonni (törzsvásárlói és kupon/promóciós kedvezmény). Az üzenet mezőbe írva van Önnek lehetősége a webáruháznak üzenetet írni, megrendeléséhez megjegyzést fűzni.

A helyes adatok megadása után a Vásárló az ÁSZF (Általános szerződési feltételek) elfogadását a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.

Vásárló a vásárlást a “Megrendelem” feliratra/ikonra kattintva tudja véglegesíteni és utána a fizetési módot kell kiválasztani.

 

 A szükséges adatok megadása után, a fizetési lehetőségeknél a vásárlónak ki kell választani a fizetés módját.

1, Előre utalás (cégünk bankszámla számára kérjük a cipő vételárát és a szállítási költséget egyösszegben átutalni, közleményben a rendelés azonosító számát kérjük helyesen megadni)

2, w-pos terminál (OTP Simple) igénybevételével, azaz dombornyomott bankkártyás fizetési lehetőség. Itt a kiszámolt összeget vonjuk le virtuális pos terminálon keresztül (olyan, mint amikor vásárláskor bankkártyával fizet). Természetesen minden bank dombornyomott visa/mastercard/maestro kártyáját elfogadjuk. 

3, PickPack pont csomagautomata (átvételkor kizárólag bankkártyás fizetés)

4, Személyes átvétel készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel

 

A véglegesített megrendelésről és a fizetés módjáról a vásárló visszaigazoló e-mailt kap, mely tartalmazza a vásárlás legfontosabb részleteit. A rendelés feladása a Vásárlónak fizetési kötelezettséget jelent, jóváhagyott megrendelést törölni nem tudunk.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy bizonyos termékekből már nem áll rendelkezésünkre elegendő mennyiség vásárlóink kiszolgálásához (bár törekszünk a legpontosabb, legnaprakészebb készlettel dolgozni). Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy az Ön által megadott telefonszámon  informálja Önt és tájékoztatja az alternatív megoldásokról.

 

Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes tulajdonságairól, a termékre vagy annak nevére történő kattintással tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságaiért, tartalmáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A termékképek illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

 

Számla

 

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

 

Kiszállítás:

 

1. GML futárszolgálat - kiszállítási díj bruttó 1250 Ft

2. PickPack pont - kiszállítási díj bruttó 1250 Ft

3. Üzletben való átvétel - ingyenes

 

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása futárszolgálattal vagy Foxpostos automatába való leadással történik.

 

Kérjük a szállítási címet pontosan megadni! A futárok munkáját ezzel nagyban segíti! (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet Szolgáltató nem tud elfogadni, mivel a megjegyzés rovatot nem a futároknak írja a Vásárló, hanem Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Kérjük, minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé).

 

Szolgáltatónál nincs mindennap csomagfeladás!

A feladási napok: hétfő - szerda - péntek, a kiszállítás a következő munkanapon történik 8-17:00 között.

 

Célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

 

Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2  alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

 

A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel a Szolgáltató, ennek összege 990 Ft.

 

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

 

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

 

Szállítás PickPack Pont automatába

A PickPack Pont szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át weboldalukon rendelt termékeit. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.  Válassza ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudja venni a csomagot.

A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a PickPack Pont az értesítőt és az egyedi kódot Önnek, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el,ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tud fizetni, kérjük, ezt vegye figyelembe a választásnál!

A csomagot 5 naptári napig tudja átvenni, ezt követően visszaküldik cégünkhöz. A PickPack értesítőt küld az automatába érkezéskor,

emlékeztetőt 24 óra múlva.

 

Szállítási határidő

 

A megrendelés kiszállításának határideje 5-8 munkanap, rendeléseink többségét azonban 2-3 munkanapon belül szállítjuk.

 

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

 

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

Kedvezményes visszaszállítás:

 

Ha bármilyen okból a termék nem felel meg Önnek, akkor az átvétel napját követő munkanap 14:00 óráig e-mailben jelezze felénk. Ez esetben a futárszolgálat ingyen visszaszállítja nekünk a csomagot. Amennyiben a csomagolás és a termék sértetlen és nem volt használva, cégünk az Ön által megadott bankszámlaszámra a termék vételárát visszautalja (utalási költséget cégünk állja). Kérjük, figyeljen a csomagolás épségére, sérült, rongálódott csomagolással visszaküldött cipő, termék esetén 1.500,- Ft levonás keletkezik. A cipőt otthonában szőnyegpadlón próbálja fel így annak talpa sem karcolódik! Sérült, hordásnyomos cipőket nem áll módunkban visszavenni! Egyéb termékek esetén (pénztárca, sál, cipőápoló…) visszaküldésekor a szállítási költség a vásárlót terheli.

Amennyiben az átvétel napját követő 14:00 órán túl, de még a törvényben meghatározott 14 napon belül jelzi problémáját, úgy a jogszabályokban leírtak alapján járunk el, erről lentebb és az általános szerződési feltételekben (ÁSZF) talál részletes információt. 14 napon belül is kizárólag sértetlen csomagolású és használati nyom mentes cipőt áll módunkban visszavenni.

 

Üzletben való átvétel:

 

Üzletünkben történő átvételkor kiszállítási díj nincs. A termék kiválasztása/kosárba teszem után a kiszállítás kiválasztásakor kérjük az “Üzletben veszem át” részt bejelölni. A webáruház teljes választékát egyik üzletünk sem kínálja! A webáruház és az üzletek árai eltérhetnek egymástól! Üzletben való átvétel választásakor e-mailben kap értesítést arról, hogy a cipőt/terméket Ön hol és mikor tudja átvenni.

A rendelést az értesítéstől számított 5 napig tudjuk tárolni. (Visszajelzés hiányában 5 nap után a megrendelést töröljük és a terméket tovább értékesíthetjük)

 

Vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetési garancia:

 

A vásárló az átvétel napjától számított 14. napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Felmondási/elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát a ciponeked@ciponeked.hu e-mail címre kérjük eljuttatni (Tárgy mezőbe kérjük beírni: felmondási/elállási szándék) Levelét hétköznap 24 órán belül visszaigazoljuk önnek, hétvégén érkezett e-mailt az azt követő munkanap tudjuk visszaigazolni.

 

Postai úton történő értesítés alkalmával a feladás dátumát (bélyegző) vesszük alapul, ebben az esetben a küldeményt ajánlva kérjük címünkre eljuttatni!

 

Kormányrendelet, 45/2014. (II.26): "Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli."

 

Elálláskor a terméket sértetlen állapotban, sértetlen csomagolással, a mellékelt számlával vagy annak másolatával kérjük részünkre visszajuttatni (ShoesArt Kft, 2040 Budaörs, Ébner György köz 2. 2. em 3, nem üzlet!)

Visszatérítést a termék visszaérkezése után 8 napon belül indítjuk.

 

Elállási/felmondási jogával a vásárló nem élhet, ha a terméket az ő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a szolgáltató vagy olyan termék esetében melyet a vásárló személyére szabtak.

 

 Adattovábbítási nyilatkozat:

A ciponeked.hu oldalon való (bankkártyás) vásárlással elfogadja, hogy Harangi Ariel e.v. (2040 Budaörs, Akácfa köz 3/b. ) által a ciponeked.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

 

;